Despre mine

sâmbătă, 21 mai 2011

Mare

Astazi am fost la mare; la Mamaia. Soare, plaja, nisip, miros de mare, briza, toate frumoase si amintind de vacanta, dar totusi....atat de trist. Pe cat de frumoasa a fost "fuga" cu cativa prieteni departe de Bucuresti, mersul cu talpile goale pe nisipul fin, valurile (reci, ce-i drept) ce-mi mangaiau gleznele, soarele ce-mi incalzea pielea si sufletul, culoarea (deocamdata rosie :) ) capatata, pe atat de trista era statiunea; hoteluri vechi si neingrijite, cladiri darapanate, numele vechi, cu litere "comuniste" ale hotelurilor ce mai stau in picioare, lipsa spatiului verde, a copacilor.........Ma intreb cum altii pot lua un lucru vechi si sa-l transforme intr-o bijuterie nepretuita, iar noi nu suntem in stare sa ne ingrijim putinele lucruri bune pe care le avem?

3 comentarii:

  1. Pentru ca noi inca nu stim sa apreciem frumoasa tara in care traim.
    Te invidiez pentru escapada facuta.Chiar vorbeam cu o prietena virtuala ce mult mi-ar place sa merg cu picioarele goale prin nisip :D.
    Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) da....e tare placut sa simti nisipul masandu-ti talpile (desi, sincer eu prefer sa merg desculta prin iarba uda de roua :) ; escapada mi-a prins bine (m-am relaxat), dar sigur ca mi-am incalcat putin propriile reguli si anume:sa nu stau la soare intre 12 si 16, sa ma dau cu crema cu factor maaare de protectie, sa nu astept sa mi se inroseasca pielea ca sa renunt la plaja (sper sa nu mai repet greselile astea prea curand :)

    Pupici si tie si Karinei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah, abia astept sa ajung la mare - noi ne pregatim de concediu si mi-ai facut pofta :-).

    RăspundețiȘtergere