Despre mine

luni, 5 septembrie 2011

".....totusi este trist in lume!"

M-am saturat sa fiu mereu prietena trista, cea care are o groaza de probleme si tristeti, prietena care are mereu nevoie de ajutor si de un umar pe care sa planga, cea pe care tb mereu sa o compatimesti si sa-i spui o vorba buna, sa o inveselesti si sa o opresti din plans. Asa ma vad eu, in fata prietenelor mele. E adevarat ca incerc cu toate fortele mele si cu toata dragostea sa fiu o prietena buna si chiar am crezut multa vreme ca imi iese, dar acum, de ceva vreme, m-am privit cu un ochi mai critic si am realizat cele scrise mai sus. Rareori imi sun prietenele sa le spun: hey, uite ce fericita sunt ca mi s-a intamplat cutare lucru! fii fericita alaturi de mine! De cele mai multe ori le sun sa le spun ca sunt trista, asa ca tare ma gandesc ca or fi observat si ele lucrul asta si s-or fi saturat si ele sa fiu mereu cea care are nevoie de ajutor si alinare. Ca sa nu mai spun ca atunci cand ele sunt triste si sufera....ma simt atat de neputincioasa si impietresc in fata lacrimilor lor, nestiind ce sa spun si cum sa le sfatuiesc exact. Ma gandesc ca o astfel de relatie nu e foarte corecta si ca ar tb sa incerc sa le ofer mai multa bucurie si mai putin tristete, sa incerc sa le inveselesc si eu pe ele nu sa am mereu nevoie sa fiu inveselita. Dar.......cum sa fac asta? Cum sa fiu eu fericita ca sa le pot oferi si celorlalti mai mult?

4 comentarii:

  1. In primul rand sa nu-ti mai plangi de mila,deja ai inceput sa crezi ca fericirea nu-i pentru tine.Apoi,nu trebuie neaparat sa fi fericita pentru a fi o prietena de nadejde.Invata sa asculti,sa fi langa om atunci cand are nevoie,sa incerci sa-i ridici moralul chiar daca al tau e la pamant.Sper ca n-am fost prea dura si sa-ti foloseasca.Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Bea. Asa e...ai dreptate in tot ce spui si nu, nu ai fost prea dura (uneori o palma e buna sa te trezesca din amorteala). Ideea e ca pe langa faptul ca sunt o plangacioasa, sunt si ...geloasa (stiu: bad, bad, baaaaad) si ma supar dc una din cele 2 prietene f bune ale mele, imi ascunde ceva sau simt ca pretuieste mai mult si momentele petrecute cu "o tipa nou aparuta in gasca". Stiu ca prietenia nu obliga la nimic si tb sa vina din suflet si sunt perfect de acord cu asta, dar sapt trecuta chiar ma plangeam prietenei mele ca ma duc la doctor pt niste analize si imi e tare teama; sincer mi-ar fi placut sa se ofere sa mearga cu mine sau macar sa-mi dea un telefon dupa sa ma intrebe cum a fost (stiam ca trebuie sa plece "cu gasca" din oras, asa ca am inteles, dar.......m-a facut sa-mi pun niste semne de intrebare); mi-a dat un sms, ce-i drept in seara aceea, dar eu deja ma intristasem. Dar....ma plang si eu aici ca nu am unde si ca sa nu tin toate lucrurile astea in mine, dar stiu ca toate relele trec si ca va fi bine intr-un final. :) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa ca nu e nimeni perfect si poate nu stiu(nu cunosc persoana)insa poate nu e prietena potrivita,poate iti trebuie alta fire de om.Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Prietenele sunt ok.....eu am bad-uri in inima :)
    Hugs back to you!

    RăspundețiȘtergere