Despre mine

marți, 15 noiembrie 2011

Raport de .........viata

1. Traiesc, sunt sanatoasa (cel putin la trup :) )........si asta e de bine.
2. Am speranta, incredere si.....ma rog cat de des imi amintesc sa o fac!...........de foarte bine.
3. Iubesc.........(pe cine nu ar trebui)...................aici nu prea e de bine :(....dar hey! iubirea e frumoasa oricum, nu?
4. Mi-am "subrezit" prieteniile mai noi si am "reintarit" altele mai vechi.........nu e prea bine; mi-as fi dorit sa le pastrez pe toate.
5. Caut inca, stari sufletesti de care imi este dor, dar am mai si gasit unele pe care le credeam complet pierdute.
6. Ascult tot mai multa muzica; aproape orice si oriunde; cu rol de terapie.
7. Incep sa ma gandesc, tot mai mult, la posibilitatea "evadarii", pe termen nelimitat, in alta tara (iubesc Romania, dar ma face sa sufar).
8. Am dus cateva "lupte" cu prieteni ce nu ma inteleg si incearca sa ma convinga de faptul ca "ce vor ei pentru mine e mai bine decat ce vreau eu pentru mine". Am obosit sa ma lupt cu ei, asa ca.......m-am retras.
9. Mi-am dorit "ceva" din toata inima mea, cu tot sufletul si din tot cugetul, dar......nu am obtinut. Cel mai mult ma doare ca unii din cei pe care ii consideram apropiati, si-au dorit, la fel de mult, sa nu primesc acel "ceva" (tot pentru ca ei cred ca stiu ce e mai bine pentru mine). Asta m-a durut. Rau.
10. Imi doresc atat bine incat  ......sa pot uita tot ce a fost rau (nu mai mult de atat)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu