Despre mine

vineri, 29 aprilie 2011

30.....oau!!!

Da, nu-mi vine sa cred ca maine implinesc 30! Nu asa visam sa fie aniversarea mea de 30 sau mai bine zis nu asa ma asteptam sa ma gaseasca cel de al 30-lea an al vietii mele, dar...uite ca a venit, m-a gasit asa cum sunt si incerc sa-l intampin cu bucurie. Ce visam? Primul copil la 30 si al doilea la 32 :))  Ce visez acum? Gemeni....la 33 :)) :)) Doamne Ajuta! Intotdeauna am visat sa am un baietel; iubesc copiii in general, dar sunt topita dupa baietei; ii ador, asa ca inca de acum 10 ani imi tot potrivesc in cap diferite nume de baieti; preferatele mele: Radu (e si numele tatalui meu, al fratelui meu si al altor barbati dragi mie), Tudor, Horia, Luca si mai nou......Matei :)  . In ultimii ani insa, m-am gandit mult si la posibilitatea ca Dumnezeu sa ma binecuvanteze cu o fetita.......si atunci, am inceput sa ma gandesc si la nume de fetite, asa ca am ales: daca voi avea o fetita o va chema fie Radda (ma tem insa sa nu fie un nume...cel putin ciudat) sau mai sigur Emma-Andreea. Partea haioasa abia acum vine: de putina vreme am aflat ca unul dintre barbatii langa care am visat eu ca-mi voi petrece viata si cu care voi avea copii, tocmai a devenit tatic si are o fetita pe care o cheama......Emma :) funny, nu? Asadar...cu zambetul pe buze si cu speranta ca rugaciunea mea va fi ascultata, ma pregatesc pentru petrecerea de ziua mea, alaturi de prieteni si de oameni dragi, in general. La multi ani...mie! :)

5 comentarii:

  1. Multi ani traiasca,multi ani traiasca,laaaaa muuuulti aaani!Sa-ti dea Dumnezeu tot ce doresti,sa fii fericita si sa ai parte de tot binele din lume.Vad ca esti tot "taur" ca si mine.
    Toata viata am crezut ca voi avea baietel,insa nu stiu cum ar fi fost sa nu am cea mai frumoasa fetita din lume.
    Cand ciocnesti un pahar sa te gandesti si la mine.Imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc!!! draguta ca intotdeauna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu de ce am vazut abia acum??? Pfff, La Multi Ani!, fie si cu intarziere (mea culpa). Eu ma vedeam cu primul copil la 27 de ani, chestie care evident ca NU s-a intamplat... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Zu: Multumesc frumos! mai bine mai tarziu decat deloc :) oricum peste 10 zile sunt din nou sarbatorita, asa ca toata perioada asta mi se tot ureaza de bine (sper :))
    Cu copilul, indiferent cand si daca va fi sper sa ma simt si atunci ca la....25 :))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere