Despre mine

luni, 11 aprilie 2011

Lacrimi

Nu am mai scris de mult si m-am zbatut o vreme intre dorinta de a-mi scrie aici gandurile, trairile, bucuriile si tristetile, in ideea de a ma descarca, de a putea reveni asupra lor mai tarziu si cea de a "nu-mi spala lucrurile in public", pentru ca oricine poate citi ce scriu eu aici. Nu am decis inca exact ce voi face, dar deocamdata simt nevoia sa scriu si pe moment asta ma ajuta sa ma descarc. Trec printr-o perioada tare proasta: ma mut (in principiu e de bine; vreau, imi doresc sa fac asta si mi se pare un fel de...nou inceput, dar in acelasi timp ma despart de niste prieteni care pt mine, in ultimii 4 ani au insemnat "familie"), nu sunt deloc multumita de modul in care reusesc sa-mi gestionez timpul (dorm, citesc, ma rog,ma relaxez, ma plimb si iubesc viata mult mai putin decat ar trenui si decat mi-as dori), plang mult, mult de tot (poate cel mai mult; mai mult decat am facut-o vreodata pana acum); plang oriunde: la munca, pe strada, acasa; ma sperie si ma seaca de puteri starea asta; sunt usor bulversata si nu stiu exact ce repere am, pe ce si pe cine ma pot baza; m-am saturat si eu sa-mi tot zapacesc putinii prieteni pe care ii am, cu tristetea, lacrimile si pesimismul ce ma stapaneste de ceva vreme. Vreau sa traiesc! Vreau sa iubesc (preferabil o persoana potrivita)! Vreau sa ma bucur de viata asta ce trece atat de repede si cel mai mult.....vreau sa nu mai plang...dar inca nu am invatat cum sa-mi opresc lacrimile ce curg mereu, mereu...imi umfla ochii si nasul si imi dau dureri de cap. Pentru cei din jur durerea mea si lacrimile mele ar putea parea prostii, dar pentru mine.....s-a naruit o lume (acum ceva vreme) si eu nu reusesc sa ma mai adun din ruine. Sper in mai bine; cred ca Dumnezeu ma va ajuta sa scap, dar sper sa nu innebunesc pana atunci.

4 comentarii:

  1. Stiu ca ti-e foarte greu,dar incearca sa te aduni,sa te linistesti,sa-ti gaseti ocupatii care-ti ocupa mintea.Da,pare nerealizabil,dar crede-ma,se poate.Imbratisari de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult si imbratisari si tie si fetitei tale dragute :)
    Ai dreptate, stiu ca daca imi ocup timpul viata merge mai departe, mintea zboara la alte lucruri si usor, usor trece durerea din suflet, dar uite ca in ultima vreme nu am avut stare, chef, nici macar sa fac lucruri care altadata imi placeau si nu mi-am putut opri lacrimile nici macar la serviciu, in fata colegilor; pur si simplu am cazut rau de tot si incerc cu greu sa ma ridic. Multumesc de incurajari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Auzi?!Poate vin dupa tine si te alerg de-ti trece pofta de alte cele.Ai inteles?Ei comedie,ca acus' te iau in pene.E musai sa-ti revii,da?!Te pupam,imbratisam si ne gandim la tine.

    RăspundețiȘtergere