Despre mine

duminică, 4 decembrie 2011

O ce veste mi-nu-naaaaa-ta!

Am sufletul plin de bucurie de cantec, de colind, de sarbatoare, de credinta si speranta! Am fost la concert de colinde - corul Tronos; a fost tare frumos! Incredibil cat de mult pot transmite oamenii astia prin vocile si stradania lor!
Si........vine Craciunul, vine Craciunul!! Daca stau si reflectez la ce inseamna Craciunul pentru omenire, dincolo de mosi Craciuni si cadouri care mai de care mai scumpe si brazi care mai de care mai impodobiti si mancare care mai de care mai sofisticata, mai multa si....tot mai multa si petreceri cat mai "de pomina" (lucruri placute de altfel, dar cu care avem tendinta sa exageram) si imi amintesc ca Isus se naste iar si iar, cu fiecare Craciun, sunt mai linistita, ma simt mai....usoara si am mai multa speranta in suflet (si poate mai putin bezmetica in alergatura de fiecare zi dupa cadouri, cumparaturi, tramvai, metrou.......maruntisuri). Imi doresc ca anul acesta sa traiesc Craciunul asa cum nu am mai facut-o de cand ........am crescut mare!
Pana la Craciun.........colinde :)

2 comentarii:

  1. Stai linistita, nu ma tine mult euforia :))) :)) :)) :))......glumesc...Doamne Ajuta sa ma tina!!! Merci :*

    RăspundețiȘtergere