Despre mine

joi, 8 decembrie 2011

Vine Craciunul........

...si asa cum in general autoritatile romane sunt mereu "luate prin surprindere", asa reusesc si eu sa imi inghesui toate toate ...toateee trebusoarele, pe ultima suta de metri si sa fiu ...surprinsa de rapiditatea cu care se scurg zilele de dinaintea sarbatorilor. Azi cand m-am uitat in calendar si am vazut ca mai sunt atat de putine zile (!!!!!!), am intrat in panica. In fiecare an imi propun sa cumpar cadouri dragute, pentru cat mai multa lume, fara a uita sau omite pe cineva, sa le iau din timp, eventual sa incerc sa fac ceva dragut chiar cu mana mea (felicitare, o bijuterie, o prajiturica - turtite dulci frumos decorate, in folie colorata cu fundite de Craciun.....ceva), sa incerc sa nu le iau in ultima clipa si sa cheltui mult pe cadouri inutile ci sa caut sa fie ceva special si de folos pentru fiecare in parte, cumparat inainte de explozia (ciudata si nejustificata!!!!) a preturilor din mall-uri si centre comerciale. Ei.....dar reusesc eu vreodata sa fac asta?....ei bine, NUU!! Offf... si tare imi e ciuda si iar promit ca ...la anu' nu mai fac asa........Acum trebuie sa ma gandesc repede si bine cum fac sa ma descurc ca vad ca deja a inceput marea nebunie si febra a shopping-ului prin oras.
Si tot referitor la cumpararea cadourilor din timp, am si o poveste in care eu am incercat sa fac lucrurile bine, dar...nu mi-au iesit! Asadar, in noiembrie, un om tare drag mie, omul acela pentru care as face tumbe, m-as da de trei ori peste cap si m-as face mica mica, cat sa-i incap in buzunarul de la piept, de unde nu as mai vrea sa plec vreodata, sa stau acolo sa-i ascult inima batand si asta sa ma faca atat de fericita incat sa nu-mi mai doresc nimic altceva, isi sarbatoreste ziua numelui, asa ca....anul acesta mi-am propus sa-i cumpar cel mai dragut cadou din lume (bineinteles ca nu stiu care ar fi acela si cam cat m-ar costa), asa ca m-am decis asupra unui cd cu muzica......speciala (melodii si versuri pe care i le-as rosti eu, soptit, in fiecare zi, la ureche, dc mi-ar da ocazia sa o fac). Bun, o data hotararea luata, caut pe net sa aflu de unde pot cumpara cd-ul; gasesc: Carturesti - nu este pe stoc dar se livreaza de la furnizor; buuun, suuper, fac comanda, il primesc prin curier...ce mi-as putea dori mai mult; cum eram in prima sapt din octombrie......am fost convinsa ca voi avea cadoul la momentul potrivit si eram chiar multumita de mine. Ei.....dar....surpriza!! Cadou meu nu a ajuns nici pana azi!!!!!!!!! A trecut si momentul aniversar, nervii mei s-au intins si iar s-au intins, am sunat si le-am scris celor de la Carturesti cel putin de 2 ori pe saptamana. "Ne pare rau dar nu a ajuns de la furnizori". Ufff!! Ce sa mai fac......m-am calmat, l-am asigurat pe om ca are un cadou din partea mea si probabil il va si primi la un moment dat....si.....astept. Ar fi frumos ca macar de Craciun sa ajunga.
Pana atunci..........imi bat capul cu idei de cadouri pentru oameni dragi, gen:
- tata: ceva util, dragut si nu f scump (ma cearta ca imi cheltui banii)
- mama: din pacate e departe de mine asa ca nu-i pot oferi decat vorbe bune prin telefon si imbratisari de departe (eventual cateva poze si o scrisorica- ideea asta mi-a venit acum pe moment si cred ca e chiar ok);
- frate: ceva care sa-i placa (f greu de nimerit pe gustul lui), neaparat rock (cd, bratara, pandativ, carte......)
- colegi birou: ......greu, f greu: dragut, micut, simbolic, nu f scump (vreo 8 buc)
- prietene: chestii micute, finute, utile.........
- diversi oameni dragi, de diferite varste: aprox. 5
- matusi, unchi, verisoare: ~8
Si .......sa ne linistim cu.....un colind :)

Un comentariu:

  1. Cine cauta gaseste,dar asta-i partea frumoasa ,simti ca traiesti.Ma bucur pentru efectul care il am asupra ta macar din cand in cand.Pupici.

    RăspundețiȘtergere