Despre mine

joi, 29 decembrie 2011

Sfarsitul unui an ....oribil!

Abia acum, la final de an, stand si privind in urma, realizez cat de cumplit a fost! In fiecare zi am sperat sa fie ultima in care plang, sa mi se intample si lucruri bune, sa intalnesc oameni care sa nu ma faca sa sufar............dar in fiecare zi am fost dezamagita. Am pierdut prieteni si oameni la care tineam (parte din cauza mea, parte din......a destinului, sa spunem) si pe care nu mai am cum sa-i recuperez; l-am pierdut pe cel care a contat cel mai mult vreodata in viata mea; am pierdut vise, iluzii si sperante. Tot anul asta am aflat ca nici o suferinta fizica nu e la fel de mare ca durerea sufleteasca. Am trecut prin depresie, zbucium, suferinta. Am cazut si m-am ridicat ca sa cad din nou. Am trait anul asta.....netraind. Un singur lucru bun mi s-a intamplat (si pentru asta ii multumesc lui Dumnezeu) si sper sa nu pierd vreodata nadejdea si credinta dobandite printre ropotele de nefericire! Nadejdea in ajutorul de sus e cea care m-a ajutat sa fiu inca, azi, aici in fata monitorului. Si da....se termina acest an si sper la unul mai bun! Dar cine ma poate incredinta ca fix in noaptea aceea de 31 spre 1 mie nu imi vor curge inca lacrimi, sufletul meu nu va fi la fel de sfasiat, prietenii nu-mi vor fi la fel de departe si distanti, dragostea nu-mi va parea la fel de imposibil de atins.........? Mi-e frica sa indraznesc sa sper la un 2012 mai bun, mai frumos si mai fericit! Si totusi sper, sper si ma rog din tot sufletul meu sa nu mai fie atata suferinta pe pamant: mamele sa nu mai piarda copii (nascuti sau nenascuti), copiii sa nu se mai imbolnaveasca, bunicii sa nu mai plece atat de repede dintre noi, dragostea sa nu mai fie atat de...stupida (oamenii sa se indragosteasca "corect" si sa nu mai fie atatea iubiri neimpartasite), sa nu mai fie ura si cearta, sa nu mai fie egoism si rautate..............sa fie pace, liniste, credinta si...iubire! Iar pentru mine vreau.....liniste, liniste si armonie in sufletul meu, sa-i inteleg si sa-i iert pe cei din jur. La Multi Ani (neaparat) Fericiti! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu